Kilka słów powitania

Witajcie!
Wiem, że najpierw powinien pojawić się post powitalny, ale byłam tak zaaferowana pisaniem i chęcią podzielenia się z wami moją pierwszą recenzją, że musicie mi wybaczyć ten jeden raz. Może zacznę od krótkiego przedstawienia mojej osoby, żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia.

 
Mam na imię Agnieszka, mam (jeszcze😃) 24l. Książki czytam od zawsze, uwielbiam je macać, wąchać, przeglądać i kolekcjonować. Całkiem niedawno, bo jakieś 3 miesiące temu zaczęłam wrzucać zdjęcia przeczytanych książek na Instagram. Po pewnym czasie zdecydowałam się, że przemianuję mój "zwykły" profil na bookstagram i podzielę się z ludźmi odczuciami, które mnie nachodzą po przeczytaniu książki. Teraz mój profil obserwuje ponad 1000 osób. Nie spodziewałam się takiej liczby. Poza czytaniem zajmuję się fotografią, czasem śpiewam. Więc sami widzicie, wypisz wymaluj dusza artysty. Uwielbiam Harry'ego Potter'a, nadal czekam na list z Hogwartu.
Założyłam bloga, ponieważ podjęłam współpracę z wydawnictwami i wydaje mi się że strona jest lepszą platformą na zamieszczanie recenzji. Oczywiście na IG również nadal będę wrzucać recenzje, ale tak jak to było do tej pory w formie skróconej.
Jeśli zaś chodzi o mój gust czytelniczy to jest on bardzo zróżnicowany. Uwielbiam romanse i fantastykę, ale nie pogardzę dobrym kryminałem lub thrillerem. Lubię również literaturę młodzieżową, czasami nawet w młodzieżówkach znajduję perełki.

To tyle słowem wstępu, jeżeli sobie o czymś przypomnę, dopiszę w kolejnym poście. Ten wpis może wam się wydać odrobinę chaotyczny (i taki zapewne jest), ale to mój drugi wpis, więc proszę o wyrozumiałość.

Śmiało dodawajcie mnie do obserwowanych, ja odwdzięczę się tym samym. Tak więc, komentujcie, odwiedzajcie i dobrze się bawcie.

Zapraszam na mój bookstagram (klik!)

Do następnego

Aga

Komentarze

  1. Super, że zdecydowałaś się na bloga :D Obserwuję! ;*

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙈💗 Ja również zaobserwuję 💗

      Usuń
  2. Z Twojego instagrama już wcześniej zauważyłam, że mamy coś wspólnego w guście czytelniczym :D Witamy w blogsferze i mam nadzieję, że blogowanie będzie dla Ciebie, tak jak i jest dla mnie, wspaniałą przygodą i miło spędzonym czasem :)

    ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję 💗 Miłego dnia ☺

      Usuń
  3. Witaj w blogosferze, mam nadzieję, że ta przygoda z recenzowaniem i blogowaniem dostarczy Ci jak najwięcej radości! :) Widzę, że mamy niemalże identyczny gust jeżeli chodzi o literaturę, za wyjątkiem jedynie romansów, za którymi ja osobiście nie przepadam. Jednak na pewno będę odwiedzać Twojego bloga, licząc oczywiście na znalezienie jakichś ciekawych tytułów do przeczytania :) Bloga już zaobserwowałam, więc na pewno nic mi nie umknie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie cudowne przyjęcie! Ja ciebie również zaobserwowałam :)

      Usuń
  4. Na instagramie obserwuję cie od dawna i uwielbiam twoje zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie blog jest lepszy jeśli chodzi o współpracę z wydawnictwami :) wcale nie jest chaotycznie i obiecuję, że będę zaglądać :) witaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram jest fajny do krótkiej opinii, ale do recenzji lepszy jest blog. Nic cię nie ogranicza :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty