Współpraca


Witajcie,
Moi drodzy przychodzę dzisiaj do was z informacją na temat współpracy z wydawnictwami. Mój Instagram i blog również jest stosunkowo młody, ale rozwija się w całkiem niezłym tempie. Postanowiłam, więc wykorzystać jego potencjał i sprawdzić się w zupełnie nowej dziedzinie, mianowicie w recenzowaniu książek. Lubię wyzwania i mam nadzieję, że się sprawdzę.

 
Jak zapewne zauważyliście na moim blogu, w lewej kolumnie są loga wydawnictw, które po kliknięciu przeniosą was na stronę wydawnictwa. Współpracuję z:
1. Wydawnictwo Znak
2. Wydawnictwo SQN
3. Wydawnictwo Literackie
4. Wydawnictwo Harper Collins
5. Wydawnictwo OMGbooks
6. Wydawnictwo Uroboros
7. Wydawnictwo YA!
Ślicznie dziękuję wszystkim za kredyt zaufania.
Współpraca będzie polegała na czytaniu i recenzowaniu przeze mnie wybranych książek. Niektóre z wydawnictw zgodziły się na podarowanie kilku egzemplarzy na konkursy, które w przyszłości chciałabym zorganizować. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i już wkrótce dotrą do mnie pierwsze egzemplarze do zrecenzowania. Wyczekujcie recenzji i zdjęć.
Chciałabym z tego miejsca serdecznie podziękować Kasi z bookstagrama @kasiareads. Dziękuję ci kochana dobre słowo i za wszelką pomoc w nawiązaniu współpracy.
Życzę wam kochani cudownego weekendu.
Do następnego postu.
Aga

Komentarze

  1. Super! Sama do nich napisałaś czy napisali do ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współprac! ;* I życzę kolejnych! ;*

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę.
    Obserwuję Twojego instagrama już od dłuższego czasu, a teraz nominowałam Cię do LBA. Przyjmujesz wyzwanie?
    http://mojpowodbyoddychac.blogspot.com/2017/02/jakis-czas-temu-zostaam-nominowana-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!:) i życzę udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie kochana ! :* a to dopiero początek <3 !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty