Wyzwanie LBA

Cześć,
przychodzę dzisiaj do was z czymś nowym i bardzo ciekawym. Mianowicie mójpowódbyoddychać nominowała mnie do LBA. Przyjęłam wyzwanie i bardzo chętnie odpowiem na przygotowane przez nią pytania.


1.    Kto z bliskich jako pierwszy dowiedział się o Twoim blogu? 
Odp. Pierwszy dowiedział się mąż, a zaraz po mężu pokazałam bloga kochanej Redgirlbooks.
2.    Co skłoniło Cię do założenia takowej strony?
Odp. Założyłam tą stronę, ponieważ potrzebowałam przestrzeni do pisania recenzji, a na Instagramie brakowało mi swobody i miejsca.
3.    Czy masz taką książkę którą przeczytałaś w kilka godzin? 
Odp. Oczywiście! Ja prawie każdą przeczytaną książkę czytam bardzo szybko :)
4.    Czy żałujesz przeczytania jakiejś książki? Jeśli tak to dlaczego? 
Odp. Są książki, których przeczytania żałuję trochę, ale jakby nie było każda książka coś wnosi i z każdej można się czegoś dowiedzieć.
5.    Jakiej postaci wręcz nienawidzisz i dlaczego? 
Odp. Nie lubię Steph z serii After, a nie żywię do niej pozytywnych uczuć, ponieważ okazała się bardzo złą osobą. Chciała skrzywdzić swoją najlepszą przyjaciółkę Tessę. Nie lubię udawania.
6.    Masz możliwość umówienia się z jednym ulubionym bohaterem kim on jest? 
Odp. Z pewnością umówiłabym się z Kate Sedgwick, ponieważ ludzi takich jak ona brakuje w dzisiejszym świecie. A jeśli miałby to być mężczyzna to wybrałabym Miles'a z "Ugly Love", ale dlaczego? To pozostanie moją słodką tajemnicą.

7.    Po przeczytaniu jakiej książki czujesz niedosyt? 
Odp. Myślę, że czułam niedosyt po przeczytaniu "Ugly love" Colleen Hoover, ale tylko dlatego, że nie ma drugiej części. Powieść była wspaniała.
8.    Jakiej książki ekranizację chciałabyś, żeby powstała?
Odp. Jest wiele takich książek, nie wiem czy potrafiłabym się zdecydować na jedną. Podam więc trzy przykłady: pierwsza to "Promyczek", druga to "Kiedy pada deszcz" i trzecia to "Jedyna miłość razy dwa".
9.    Do jakiej książki zachęciłabyś osobę która dopiero zaczyna przygodę z czytaniem?
Odp. Oczywiście, że poleciałbym Harry'ego Potter'a. No i oczywiści powieści Colleen Hoover.
 
10.  Czy miałaś jakieś śmieszne sytuacje związane z czytaniem?
Odp. Miałam wiele śmiesznych sytuacji. Najczęściej jadąc w komunikacji miejskiej wybuchałam niekontrolowanym śmiechem, po przeczytaniu zabawnego fragmentu książki.
  
11.  Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
Odp. Myślę, że moim ulubionym gatunkiem literackim są romanse. Uwielbiam je czytać. Oprócz romansów gustuję również w fanastyce, thrillerach, lubię młodzieżówki, erotyki i kryminały.


Myślę, że całkiem nieźle się spisałam :) A teraz pytania dla was, chętni odpowiedzą u siebie na blogu, lub instagramie.
1. Pamiętasz jaka książka wywarła na tobie największe wrażenie. Jaki to był tytuł?
2. Co cię skłoniło do założenia bookstagrama?
3. Czym kierowałaś/kierowałeś się wybierając nazwę bloga/IG?
4. Potrafisz określić ile książek przeczytałeś/przeczytałaś dotychczas? 
5. Co sądzisz o audio/e-bookach?
6. Jakiego pisarza/pisarkę chciałbyś/chciałabyś spotkać i jakie pytanie byś zadała/zadał?
7. Co sądzisz o pożyczaniu książek?
8. Jakie jest twoje ulubione miejsce i pozycja do czytania?

Myślę, że 8 pytań wystarczy. Do wyzwania nominuję redgirlbooks i zabookowanyswiatpauli.
Oczywiście wszystkich zapraszam do zabawy.

Miłego dnia
Aga 

Komentarze

  1. Odpowiem najszybciej jak się da 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :D Postaram się odpowiedzieć na nią jak najszybciej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa twoich odpowiedzi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty