Podsumowanie lutego

Witajcie,
Przychodzę dzisiaj do was z podsumowaniem lutego. Nie mogę uwierzyć w to, że przeczytałam aż 13 książek. Tak 13. Nie wiem kiedy znalazłam czas na coś poza książką 🙈 Luty minął mi pod znakiem romansów.
Przeczytałam wychwalaną przez was serię "Rywalki" i faktycznie była to lekka, przyjemna historia. "Jedyna miłość razy dwa" to wspaniała historia o stracie i wielkiej miłości. Książki Elle Kennedy jak zawsze mnie bawiły, ale poruszały również trudne i poważne tematy. "Mimo naszych kłamst" to trzeci tom historii Olivii, Caleba i Leah, na szczęście skończyło się tak jak liczyłam. Polecam wam książki T. Fisher, ale ostrzegam, nie każdemu przypadną do gustu. Teraz kolej na "Przeznaczenie Violet i Luke'a", to była bardzo przejmująca historia i czekam z niecierpliwością na kontynuację. Samantha Young zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie książką "To co najważniejsze". Była to moja pierwsza styczność z tą autorką i nie rozczarowałam się, ale nie było również fajerwerków. "Zapomnij ze mną" to historia miłosna (a jakżeby inaczej) z elementami kryminału. W lutym przeczytałam jeszcze "Ugly love" Colleen Hoover. Zakochałam się w niej na nowo. Miles i Tate podbili moje serce. Niestety książki nie ma na zdjęciu, bo (nie wiem jakim cudem?!) zapomniałam ją położyć na moim stosiku. Na sam koniec zostawiłam sobie książkę Patryka Pleskota "Przekręt. To była dla mnie zupełna nowość. "Przekręt" jest publikacją popularnonaukową napisaną w bardzo przyjemny sposób. Dowiedziałam się kilku nowych faktów i odświeżyłam stare informacje. Miło było przeczytać coś ambitniejszego :)     

A wy? Ile książek przeczytaliście? Żałujecie czasu poświęconego na jakiś tytuł? Mnie szczęśliwie w lutym ominęły książkowe buble. 

Życzę wam cudownego dnia.

Agnieszka

Komentarze

  1. Ja przeczytałam 7 książek:D Jeśli jesteś ciekawa jakie dokładnie to zapraszam na podsumowanie na moim blogu :) Buziaki! http://blogpelenksiazek.blogspot.com/2017/02/przy-herbacie-czytane-1-luty-2017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam, w tym miesiącu życzę co najmniej 7 książek :)

      Usuń
    2. Dziękuję kochana �� Tobie też życzę nawet więcej niż 7 książek ��

      Usuń
  2. U mnie słabo, bo przeczytałam tylko 3 książki. :( Gratuluje wyniku :* Pozdrawiam Ania z bloga http://laheyrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza jest radość z czytania, a nie ilość :)

      Usuń
  3. U mnie w tym miesiącu 4 ;) 13 to jakieś szaleństwo! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważny jest wynik, najważniejsza jest przyjemność :)

      Usuń
  4. Jejku Gratuluje przeczytania, aż tylu książek!
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! :) Ja przeczytałam w lutym 16 książek i cieszę się, że spośród ich wszystkich tylko 3 nie przypadły mi do gustu. W większości były to książki bardzo ciekawe, których czytanie dostarczyło mi sporo radości, a to najważniejsze :) Mam nadzieję, że uda mi się w końcu przeczytać książki Elle Kennedy, bo tak wiele osób zachwala jej twórczość (w tym przede wszystkim Ty :D), że aż nie mogę się oprzeć, żeby nie sięgnąć po jakąś z jej książek. Na marzec też szykują mi się świetne lektury, którymi jestem bardzo podekscytowana (te, które do tej pory przeczytałam od początku miesiąca były znakomite, więc mogę uznać, że marzec zaczął się bardzo dobrze) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! U mnie w lutym tylko 8, w tym 2 kiepskie :(

    https://zherbatawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właściwie wszystkie książki były trafione. 8 to cudowny wynik :)

      Usuń
  7. Wow! Rewelacyjny wynik. Kiedy Ty miałaś czas na tyle książek? Zazdroszczę. Ja tyle nawet nie przeczytałam jeszcze w tym roku. Niestety. Deficyt czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dobrze się zorganizowałam. Chociaż nie było to łatwe. A w 2017 przeczytałam już 29 książek. Ciekawe jaki będzie wynik na koniec roku :)

      Usuń
  8. Cudowny wynik! :D Ja przeczytałam 8 ;P
    Powodzenia w marcu! ;*

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty