#instaserial o miłości - @mamaginekolog - wyd. Roger publishing

Tytuł: #instaserial o miłości
Tytuł oryginału: #instaserial o miłości
Autor: Nicole Sochacki-Wójcicka / @mamaginekolog
Wydawnictwo: Roger publishing
Rok wydania: 2017

Po książki biograficzne sięgam niezwykle rzadko, ale #instaserial kusił mnie od samego początku. Po pierwsze intrygowało mnie, że został napisany przez osobę, która stała się znana z tego, że przekazuje wiedzę medyczną w języku zrozumiałym dla nas, po drugie chciałam się przekonać czy faktycznie jest o co robić tyle zamieszania. Całkiem niedawno udało mi się zdobyć egzemplarz, którego dochód został przekazany całkowicie na WOŚP. Nicole zdobyła dodatkowy punkt u mnie tym posunięciem. Po przeczytaniu kilku pierwszych stron przepadłam. I to dosłownie! Chcecie wiedzieć co sądzę na temat tego tytułu? Jeśli tak to zapraszam na krótką recenzję.




Zacznijmy od tego, że historia zawarta w książce zdarzyła się naprawdę. Jest to opowieść o tym jak poznali i zakochali się w sobie Nicole i Kuba. Czytałam każdą stronę z zapartym tchem. Nie mogłam się oderwać! No i byłam taka zła na Jakuba! Jak on mógł być taki ślepy? No, ale dość bo zdradzę zbyt wiele szczegółów, a nie chcę komuś zaspojlerować. W książce dowiecie się z czym musiała zmierzyć się @mamaginekolog, aby dojść do momentu, w którym znajduje się obecnie. Odkryjemy się jak walczyła o miłość życia. Przeczytamy i licznych przygodach, wyjazdach, mieszkaniu w podejrzanych dzielnicach i trudnościach jakie przydarzyć mogą się każdemu z nas.


Bardzo podobało mi się to jak szczegółowo została opisana każda sytuacja. Dzięki tej historii możemy lepiej poznać panią doktor. Chciałabym jeszcze wspomnieć o rodzicach Nicole. Wywarli na mnie bardzo pozytywne wrażenie, bardzo wspierali córkę, nawet przy szalonych pomysłach jakim było organizowanie ślubu i wesela nie będąc zaręczoną! Rodzice na medal!


Czy polecam? Oczywiście. Z ogromną przyjemnością czytałam każdą stronę i odkrywałam życie Nicole. Odczuwałam jej emocje, wczuwałam się w sytuacje, o których czytałam. Szczerze wam powiem, że nie spodziewałam się że (nie) zwykła historia miłosna, (nie) zwykłe perypetie młodej dorosłej wywrą na mnie taki wpływ. Po przeczytaniu #instaserialu poczułam się zmotywowana do działania, mam wrażenie, że mogę wszystko. Jestem pełna podziwu dla @mamyginekolog, bo napisała książkę, z którą każdy może się utożsamić, a jednocześnie wpuściła nas do swojego życia i sprawiła, że jej historia stała się fenomenem i która według mnie jest pamiętnikiem i świetną pamiątką rodzinną. Cieszę się że ta historia miała happy end. Cieszę się że mogłam ją przeczytać. Teraz z niecierpliwością czekam na kolejne dzieło Nicoli. Coś czuję, że kolejna książka również znajdzie się w gronie moich ulubieńców.


PS. Strasznie się stresowałam pisząc recenzję #instaserialu. Czuję, że nie opisałam tej historii tak jak należy. Wybaczcie.

Agnieszka




Komentarze

  1. Jeśli historia napisana w książce zdarzyła się naprawdę to chętnie przeczytam. Ja również stresuję się jak piszę recenzję dobrej książki, bo też mam wrażenie, że nigdy nie oddam tego o co mi chodzi i co czuję po jej przeczytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna recenzja. Odkąd odkryłam mameginekolog na instagramie i odkąd wydała ona swoją książkę to coraz bardziej o tej książce marzę. Uważam, ze Nicol jest świetna bo przemyca dla nas wiedzę medyczną, w taki sposób ze każdy to zrozumie więc uważam że ksiazka też będzie świetna. Mam nadzieję, ze w końcu sie uda i ja też będę miała okazję ją przeczytać. Pozdrawiam 💕😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest do wygrania u mnie na Instagramie i u mamy ginekolog również! 😗😗😗

      Usuń
  3. Książka na faktach, coś świetnego! :D Myślę, że też któregoś dnia po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca jestem przekonana, ale może kiedyś.:D
    Pozdrawiam!

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o tej książce dowiedziałam się na twoim Bookstagramie i już wtedy doszłam do wniosku, że kiedyś na pewno po nią sięgnę :)

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty