"Dla niej wszystko" Alexa Riley - wyd. Burda Książki

Tytuł: Dla niej wszystko
Tytuł oryginału: Everything for Her
Autor: Alexa Riley
Wydawnictwo: Burda Książki
Rok wydania: 2017

Dla niej wszystko jest dla mnie pierwszą stycznością z autorką Alexą Riley. Chociaż w sumie to z dwoma autorkami, bo pod tym pseudonimem literackim kryją się dwie kobiety, które piszą książki z odrobiną erotyki. Historia Mallory i Miles'a jest bardzo intrugująca. Jeżeli chcecie wiedzieć co sądzę o tym tytule, to zapraszam na przeczytanie krótkiej opinii.


Mallory udało się trafić na najbardziej pożądany staż w USA. Dzięki swojej ciężkiej pracy i sumienności, osiągnęła naprawdę wiele. Zaczęła spełniać swoje marzenia z czasów dzieciństwa, kiedy była w rodzinie zastępczej. Nie spodziewała się że jednocześnie z pracą marzeń na horyzoncie pojawi się Miles, tajemniczy, zabójczo przystojny mężczyzna. Czy to przeznaczenie? Czy może ktoś pomógł losowi, aby sprawy potoczyły się po jego myśli?

 Fabuła tej książki jest idealna na wakacje. Znajdziemy w niej ciekawy wątek romantyczny, który w normalnym świecie mógłby zostać uznany za niepokojący. Autorki napisały ten utwór w sposób bardzo przyjemny. Jeżeli lubi się taki rodzaj literatury to będzie to książka na jeden wieczór, ponieważ czyta się ja bardzo szybko. Bohaterowie są wykreowani w sposób zwyczajny, chociaż Mallory mogłaby mieć odrobinę więcej rozsądku, a Miles mógłby być mniej idealny. Ja rozumiem, że fajnie się czyta o takich wyidealizowanych postaciach, ale później można się łatwo rozczarować, ponieważ szansa, że spotka się takiego mężczyznę, bądź kobietę w realnym świecie jest jak wygrana w totka. Ale oczywiście to tylko moje zdanie, może jestem ograniczona, albo nie wierzę w romantyzm? Bardzo spodobała mi się postać Paige. Dziewczyna miała silny charakter, cięty język i dużą dawkę humoru. Tak, jej postać zdecydowanie ubarwiła całą fabułę.

Czy polecam? Tak, oczywiście. Pod warunkiem, że lubicie romanse ze szczyptą erotyki. Dla niej wszystko to świetna propozycja na wakacje. Lekka, przyjemna, wciągająca i szybka do czytania. Książka idealna. Mam ochotę na więcej książek tych autorek. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się sięgnąć po napisane przez nie tytuły. 

Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu Burda Książki.

Agnieszka

Komentarze

  1. To chyba niezbyt mój klimat, chociaż na wakacje przyda się coś lekkiego :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna, czy sięgnę po tą książkę, wydaje mi się, że jest o wiele więcej lepszych pozycji, które chcę nadrobić. Trochę przeszkadza mi ten idealny obraz bohatera, takie postacie nigdy mnie do końca nie zadowalają, chociaż niby są perfekcyjne. Ale może pewnego dnia będę potrzebowała takiej szybkiej lektury i sięgnę po ten tytuł, zobaczymy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję niesamowicie wzruszającej książki "Trzy i pół sekundy",
    www.bookmoorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro to dobra lektura na wakacje, to rozejrzę się za nią. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty