"Hotel nad oceanem" Colleen Coble - wyd. Dreams

Tytuł: Hotel nad oceanem
Tytuł oryginału: The Inn at Ocean's Edge
Autor: Colleen Coble
Wydawnictwo: Dreams
Rok wydania:  2016

Hotel nad oceanem jest moją pierwszą stycznością z Colleen Coble. Sięgnęłam po jej książkę, ponieważ poleciła ją sama Denise Hunter, którą uwielbiam. Muszę wam powiedzieć, że zakochałam się w twórczości Coble. Zaskoczyła mnie wielokrotnie, a napisana przez nią książka spełniła moje oczekiwania i teraz z niecierpliwością będę czekała na jej kolejne tytuły wydane w Polsce. Jeżeli jesteście ciekawi co sądzę o Hotelu, to zapraszam do przeczytania mojej opinii.


Wyspa Folly Shoals, hotel Tourmaline kryją wiele tajemnic. Kiedy Claire Dellamare przyjeżdża przyjeżdża w to miejsce na spotkanie biznesowe, zaczynają jej się przypominać dziwne rzeczy. Jej głowę zaprzątają myśli i osoby, które nie powinny być prawdziwe. Kobieta przez przypadek dowiaduje się że w 1989 roku zaginęła podczas swoich czwartych urodzin. Rok później pojawiła się pod hotelem z karteczką, na której napisane było jej imię i nazwisko. Nikt nie dowiedział się co się z nią działo przez dwanaście długich miesięcy. Powrót Claire uruchamia niebezpieczną machinę z przeszłości. Czasem przeszłość lepiej jest zostawić za sobą. Co jednak kiedy ona sama się o ciebie upomina? Droga do prawdy wiedzie przez odkrywanie sekretów, czy Claire uda się dowiedzieć i zapełnić swoją lukę w pamięci?

Moi drodzy jeżeli lubicie literaturę kryminalną, romantyczną i obyczajową to Hotel nad oceanem będzie idealną lekturą dla was. Fabuła książki jest bardzo ciekawa, a autorka pisze w sposób zachęcający czytelnika do snucia własnych wersji wydarzeń, skłania go do myślenia i do rozwiązania zagadki sprzed lat. Muszę przyznać, że spodobało mi się takie łączenie gatunków. Dzięki wątkowi kryminalnemu książka nabrała nutki tajemniczości, spisku, kłamstw i niewyjaśnionych śmierci. Wątek romantyczny jest tak subtelny, że prawie w ogóle go nie widać co akurat wywarło na mnie pozytywne wrażenie, ponieważ miło jest od czasu do czasu nie czytać o scenach łóżkowych. Colleen dała nam kilka niespodzianek i urozmaiceń. Bohaterowie jej powieści spotykają postaci z książek jej dobrej koleżanki Denise Hunter. Mieszkają też obok siebie. Miło było spotkać tych ludzi ponownie. Bohaterowie, których poznajemy na stronach książki są bardzo ciekawi i każdy z nich odgrywa istotną rolę w całej powieści. Główne postaci są bardzo ciekawe i barwne. Możemy też zaobserwować kontakty rodzinne, które w na pozór idealnej rodzinie skrywają rysę na szkle, które w jednej chwili może pęknąć.

Czy polecam? Oczywiście, że tak. Colleen od niedawna stała się kolejną pisarką, która znalazła się na mojej liście ukochanych autorek. Sądzę, że ta powieść zadowoli wielu z was. Dzięki niej dowiemy się co to trudne wybory, co to utrata bliskiej osoby i co to zaufanie i jak łatwo je stracić. Hotel nad oceanem zajmie honorowe miejsce na mojej biblioteczce, w oczekiwaniu na kontynuację. 

Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję wydawnictwu Dreams.

Agnieszka

Komentarze

  1. Przydałoby mi się w kończy przeczytać jakiś kryminał, a ten wydaje się ciekawy. Mam na chwilę obecność dość romansów :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że to była zaskakująco dobra książka 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje recenzje 😊 a ta jest kolejną, która zachęca mnie do kupienia książki 🖒 tylko kiedy ja to wszystko przeczytam 😨

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam drugą część i teraz się zastanawiam czy mogę ją przeczytać bez poznania pierwszego tomu? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty