"Bezsenność na Manhattanie" Sarah Morgan - wyd. HarperCollins

Tytuł: Bezsenność na Manhattanie
Tytuł oryginału: Sleepless in Manhattan
Autor: Sarah Morgan
Wydawnictwo: HarperCollins 
Rok wydania: 2017

Bezsenność na Manhattanie to moja pierwsza książka Sarah Morgan. Chyba muszę dopisać ją do listy moich ulubionych autorek, bo ta powieść mnie urzekła. Uwielbiam powieści obyczajowe z nutą romansu, to mój ulubiony gatunek. Zapraszam was do przeczytania mojej opinii.

Pokochałam bohaterów, których stworzyła autorka. Trzy przyjaciółki: Eva, Frankie i Paige zaskarbiły sobie również moją przyjaźń. Każda z nich inna, a jednak ta mieszanka wybuchowa sprawdziła się doskonale. Podobało mi się że dziewczyny zostały przedstawione jako młode, niezależne kobiety sukcesu, to było motywujące. Charaktery dziewczyn również ujęły mnie za serce, zwłaszcza Frankie: szczera do bólu, pozbawiona złudzeń. Trochę mnie przypomina. Ale postaci męskie są przedstawione w równie ciekawym stopniu. Fabuła książki nie była może oryginalna, ale za to znajdziemy w niej mnóstwo szybkiej akcji, dowcipu i wzruszających momentów. Nie mogłam się oderwać od lektury. Dodatkowym plusem było osadzenie akcji w Nowym Jorku. Dzięki tomu mogłam zwiedzić to imponujące miasto oczyma wyobraźni i zakochać się w nim. Opisana historia skłania do refleksji, pokazuje, że warto ryzykować i okazywać swoje uczucia.

Czy polecam? Oczywiście! Myślę, że jest to idealna książka na lato, ale również na chłodne jesienno zimowe wieczory pod kocem i z herbatą. Bohaterki są wspaniałe, zapewniam, że pokochacie je od pierwszych stron. Aż sama zamarzyłam żeby znaleźć się na miejscu Paige. Książki Sarah Morgan stały się moim must have, koniecznie muszę przeczytać całą twórczość tej autorki. 

Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu HarperCollins.

Agnieszka

Komentarze

  1. Jak nie czytam takiego rodzaju książek tak ciekawa jestem jakie są bohaterki... Muszę się rozejrzeć, bo twoja recenzja sprawia, że jest to tez mój must have 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierając z oferty Harper Collins na czerwiec zdecydowałam się na ,,To, co nas dzieli" Anny McPartlin, chociaż zastanawiałam się też nad ,,Bezsennością...". Powieść, którą wybrałam była bardzo w porządku, więc nie żałuję, ale widzę, że Morgan też jest warta uwagi. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest książka, którą bardzo chcę mieć. Już kiedyś czytałam jedną książkę tej autorki i była bardzo fajna. Myślę, że ta również mnie nie zawiedzie.

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój gatunek. Raczej wolę thrillery i kryminały, jednak recenzja jak zawsze świetna.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty