"Pierworodna" Tosca Lee - wyd. IUVI

Tytuł: Pierworodna
Tytuł oryginału: The Firstborn
Autor: Tosca Lee
Wydawnictwo: IUVI
Rok wydania: 2017

UWAGA! Jeżeli nie czytałaś/eś Potomków, ta opinia może być spoilerem. 

Pierworodna to kontynuacja Potomków. Historia Audry wciągnęła mnie bez reszty. Muszę przyznać, że niemal natychmiast sięgnęłam po ten tom. Nie mogłam długo czekać, a to wszystko za sprawą zakończenia jakie zafundowała nam autorka. Jeżeli chcecie wiedzieć czy drugi tom podobał mi się równie mocno jak pierwszy, zapraszam do przeczytania mojej opinii.

Przeszłość, która miała zniknąć powróciła. Audra odzyskała wymazane wspomnienia. Konsekwencje tego czynu może ponieść nie tylko ona i Luca. Wie, że Dziedzice nie pozwolą żyć jej ani maleńkiej istocie z oczami Luki. Audra ma przed sobą trudne zadanie. Jej celem jest znalezienie i położenie kresu rzadów Historyka. Chce zakończyć trwającą od wieków wojnę. Niestety Dziedzice komplikują jej plany. Od teraz kobieta musi działaś ponad prawem. Jej moc zaczyna nabierać siły i jest przykra i bolesna w skutkach. Z pomocą Rolana, przyjaciół i Błazna szuka sposobów na pokonanie wroga. Czy Audra okaże się wystarczająco silna i uda się się wyjść zwycięsko z ostatecznej konfrontacji?

Czy już wspominałam jak bardzo podoba mi się ta historia? Fabuła jest niezwykła, niebanalna i wciągająca. Akcja biegnie od samego początku do końca, co chwila zaskakując czytelnika czymś nowym. W tej części poznajemy nowych, ciekawych bohaterów, którzy sporo namieszają w życiu Audry i Luki. Najciekawszą postacią jest hakerka kryjąca się pod pseudonimem Błazen. Tosca genialnie ją wykreowała. Równie ciekawie pokierowała innymi drugo i trzecioplanowymi postaciami. Każdy z nich ma ogromny wpływ na losy. Rzecz nadal dzieje się w Europie, co jest według mnie świetne, ponieważ możemy poznać i zobaczyć oczyma wyobraźni miasta, które znajdują się niedaleko nas. Nie wspomniałam o tym przy opinii Potomków, więc napiszę o tym tutaj. Ogromnym plusem jest fakt, że głowni bohaterowie są dorośli. Fajnie jest czytać i poznawać świat z perspektywy młodych dorosłych, a nie nastolatków jak w większości książek.

Czy polecam? Tak, tak i jeszcze raz tak. To jest genialna seria (jeśli mogę tak to nazwać). Znajdziecie tutaj akcję, więcej wątków miłosnych, odrobinę thrillera, kryminału i fantasy. To mieszanka wybuchowa. Jeżeli szukacie idealnych książek na lato, to polecam wam te z serii Piętno Krwawej Hrabiny. Nie zawiedziecie się.

Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu IUVI.

Agnieszka

Komentarze

  1. Nie czytałam jeszcze ani pierwszej części, ani tej, ale książki wydają się świetne. Może niebawem po nie sięgnę.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty