"Kochaj - 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół" Regina Brett - wyd. Insignis


Tytuł: Kochaj
Tytuł oryginału: Love It All
Autor: Regina Brett
Wydawnictwo: Insignis
Rok wydania: 2017

Regina Brett to autorka, którą znają chyba wszyscy. Jej felietony są pocieszeniem i dziedzictwem dla wielu ludzi na całym świecie. Najnowsza książka Reginy ma nas nauczyć najtrudniejszej i bezcennej sztuki jaką posiadamy w życiu: kochania. Książek o miłości powstało już wiele, ale ta pozycja przedstawia nam nowe perspektywy. Zapraszam do przeczytania krótkiej opinii.

"A magia ma to do siebie, że kiedy otwieramy na ni a serca, zaczyna się wzmacniać i rozprzestrzeniać, niosąc ludziom radość na przeróżne sposoby. Nie zawsze łatwo ją zauważyć. Czasem jej nie dostrzegamy, bo kryje się wśród chaosu porażek i błędów, podczas gdy my szukamy ideału."

Fabuła Kochaj jest kwestią dyskusyjną, dla mnie tę książkę napisało samo życie i to ono w głównej mierze jest fabułą. Bohaterem tej książki jest sama autorka. Dzięki temu możemy poznać jej życiowe doświadczenia w zmaganiu się z chorobą, zranieniem, szukaniu miłości do Boga i szczęścia. Znajdziemy w niej całe mnóstwo motywacji. Myślę, że ta książka będzie idealną lekturą dla wszystkich fanów pani Brett, ale nie tylko. Uważam, że warto jest mieć taką pozycję na regale, bo jest ona uniwersalna, ponadczasowa, może nam pomóc w wielu momentach naszego życia. Chciałabym wspomnieć o okładce, która jest dodatkowym walorem wpływającym na naszą ocenę lektury. Twarda oprawa w zielonym kolorze poprawia nam humor, a kartki, czcionka i kolor tuszu umilają czas spędzony podczas czytania. Oprócz zachwycającej treści dostajemy wspaniałą oprawę, która urozmaici naszą biblioteczkę.

"Zamiast opuszczać strefę komfortu, czasem trzeba się w niej schronić."

Czy polecam? Oczywiście. Tak jak już wspomniałam ze względu na swoją uniwersalność to książka, która będzie z nami zawsze. Kochaj stała się moją ulubioną pozycją spośród wszystkich dotychczas napisanych przez Reginę książek. Ta książka jest jak uśmiech podarowany nam kiedy mamy kiepski dzień, jest jak koc kiedy nam zimno, jest pocieszeniem wtedy kiedy tego potrzebujemy. Według mnie ta pozycja jest idealnym pomysłem na urodziny, imieniny czy zbliżające się Święta Bożego Narodzenia.

Za egzemplarz do recenzji pięknie dziękuję:
Agnieszka

Komentarze

  1. Właśnie jestem w trakcie czytania Bóg nigdy nie mruga tej autorki i jestem po prostu oczarowana! Nie mogę się doczekać aż przeczytam inne jej pozycje. Pozdrawiam! :)
    Karolina,
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać, ale jestem nią zainteresowana. Czytałam póki co tylko 'Jesteś cudem' autorki i nie zamierzam skończyć na tej jednej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji sięgnąć po książki tej autorki, ale chyba będę musiała je umieścić w moich najbliższych planach. Mam nadzieję, że mnie nie zawiodą...

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jeśli nie czytałam poprzednich książek autorki, to nic się nie stanie jak zacznę od "Kochaj"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Regine i jej podnoszące na duchu felietony. Potrafią mnie wesprzeć i wywołać uśmiech w każdy gorszy dzień. Najlepsze jest to, że nadają się zarówno dla 18 latki, jak i 80 latka, bo są tak prawdziwe :)

    Klaudia z www.strefabrunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty